Momenteel ben ik al weken als het niet maanden is aan het het ergeren aan odido en hun netwerk.
Wifi is een pure ramp, valt om de haverklap uit, immens hoge ping en nog meer rampen. Daarvan dacht ik eerst dat het wel de oude woning zou zijn. Maar wanneer ik direct op <1meter afstand zit met mobiel of telefoon in de hand en in LoS of het kastje. Is er geen verbetering. Daarnaast een kabel gekocht om het maar direct te verbinden.
0,0 verbetering, het is echt immens triest dat een ISP zo’n waardeloos netwerk heeft. Met T-Mobile geen enkel issue.
Zijn er meer mensen welke dit ervaren? Heb met hem gebeld destijds en daarin geen enkele oplossing gekomen behalve: we wijzigen wat settings in het modem. Ondertussen was het daarna alleen het drama dat de 5 en 2,4 GHz lijn werden platgeslagen. Dat is niet een echte oplossing.
Odido, wanneer je ze belt doet de service hun best. Maar het is toch een basis principe wanneer je stabiel glasvezel internet levert?
De prijs tussen KPN voor 1Gbit en wat ik bij Odido betaal voor 100Mbit is bizar.