Skip to main content

Beste community, 

Ik heb sinds een aantal weken problemen met mijn wifipunt en inmiddels word ik er horendol van. Alle oplossingen die op de website worden geboden, heb ik - zonder succes - doorlopen. 

De wifi punt - welke bekabeld is verbonden met de modem - heeft een sterk wifisignaal, maar de internetverbinding is tergend langzaam en valt continu weg. Wisselen van kanaal kan helaas niet via de WAP-6807. 

Ik heb binnen mijn mogelijkheden geprobeerd wat ik kan, maar ben er nu wel klaar mee. Wie heeft er nog een idee voor mij, voordat ik alles retour zend?

Dank voor de hulp en het meedenken!!

Hallo ​@Yassin032 

Welke modem heb je?

Mogelijk helpt een Zyxel-T54 of Zyxel-T56 icm een WX5600 versterker.

Als alle privé velden in je community profiel ingevuld zijn dan kan een moderator deze voor je omruilen.

Dag ​@Waqqas,

Dank voor je vlotte reactie. Ik heb de Zyzel T-50.

Met vriendelijke groet, 

Yassin

@Yassin032 

Had je het WiFi punt ook nog voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de versterker voor ongeveer 5 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

@Waqqas Dat nog niet. Wel teruggezet naar fabrieksinstellingen via WiFi configuratie. Heeft dat niet hetzelfde effect?

@Yassin032 

Geen idee, je kunt het nog eens proberen en als dat niet helpt wacht dan op de reactie van een moderator.

@Waqqas dan ga ik dat iig nog proberen en wacht ik in de tussentijd een reactie van een moderator af.

Dank voor de hulp en het meedenken! Wordt erg gewaardeerd!

Hi ​@Yassin032, heeft het resetten van het wifipunt geholpen of blijf je tegen hetzelfde probleem aanlopen? Mocht dit het geval zijn, wil je me dan laten weten of de verbinding alleen op de het wifipunt wegvalt of valt de verbinding ook weg op het modem zelf? Ik kijk dan graag met je mee. Wil je hiervoor alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik gelijk voor je aan de slag gaan! 

Beste ​@Nora van Odido ,

Hartelijk dank voor je reactie en excuses voor een late reactie mijnerzijds. Vind je het goed als ik hier over een dag of twee nog een keer op terugkom? Op de eerste dag leek het goed te gaan. De dag erna heb ik het nog een keer gereset en dat lijkt tot nu toe goed te gaan. 

En de verbinding valt overigens - voor zover ik dat goed kan beoordelen - alleen weg op het wifipunt. Dit is ook de meest gebruikte verbinding in huis. 

Reageer