Skip to main content

Problemen verbinden apparaten netwerk

• 3 maart 2025
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

@Tommie van Odido ik ben overgestapt van Delta naar Oddido, nu kan ik niet meer vanaf buiten mijn netwerk verbinden met mijn Reolink deurbell, Wallbox laadpaal en de Apsystems zonnepanelen app.
Ik zie dat mensen in het verleden hiervoor een firmware update hebben gekregen om deze problemen te verhelpen.

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

Welkom op onze community! ​@sjaako87 

Ik snap goed dat je deze apparaten graag weer verbonden wil hebben aan jouw netwerk. Dat is wel zo handig. Ik help je hier graag bij! 

Heb je al eens geprobeerd om de WPA-instellingen aan te passen van WPA2 > WPA3? Daarnaast kun je ook nog proberen om wifi 6 uit te zetten. Je doet dit door in te loggen op het modem. In dit topic lees je hoe je dit doet: Inloggen op het modem | Odido community.

Kom je er niet uit? Geef het bij mij aan. Dan zal ik de instellingen (met jouw toestemming) aanpassen. 

Mocht dit niet werken, kunnen we altijd kijken naar de eventuele mogelijkheden van een nieuw modem. Ik zal voor je nagaan of dit in jouw situatie een uitkomst kan bieden. 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

Welkom op onze community! ​@sjaako87 

Ik snap goed dat je deze apparaten graag weer verbonden wil hebben aan jouw netwerk. Dat is wel zo handig. Ik help je hier graag bij! 

Heb je al eens geprobeerd om de WPA-instellingen aan te passen van WPA2 > WPA3? Daarnaast kun je ook nog proberen om wifi 6 uit te zetten. Je doet dit door in te loggen op het modem. In dit topic lees je hoe je dit doet: Inloggen op het modem | Odido community.

Kom je er niet uit? Geef het bij mij aan. Dan zal ik de instellingen (met jouw toestemming) aanpassen. 

Mocht dit niet werken, kunnen we altijd kijken naar de eventuele mogelijkheden van een nieuw modem. Ik zal voor je nagaan of dit in jouw situatie een uitkomst kan bieden. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen