Skip to main content

Problemen met WIFI in het thuisnetwerk

  • 18 augustus 2024
  • 8 reacties
  • 121 Bekeken

Verschillende apps openen thuis niet meer, maar als ik 100m van huis ben doen deze apps het wel. 

Uitgelichte reactie

19 augustus 2024

Hi @Zanka, welkom op onze Community!

Kan je het modem eens voorzien van een factory reset? Ik ben benieuwd of de apps dan wel laden of niet. Wat voor telefoon heb je? Werkt het wel op een ander toestel of tablet of ook niet? 

8 reacties

Darkman
  • is Prince of Content
  • 137 reacties
  • 18 augustus 2024
Zanka schreef:

Verschillende apps openen thuis niet meer, maar als ik 100m van huis ben doen deze apps het wel. 

Iets meer info aub.

 

Als u 100m van huis ben browst u waarschnlijk via de mobiele data.

In huis zal u denk ik gebruik maken van uw vaste internet (via wifi)

 

Om welke apps gaat het?

Welke mobiele?

Bent u goed met het wifi netwerk verbonden?


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 18 augustus 2024

De apps zijn Videoland en Enlighten (zonnepanelen).

Mijn mobiel is de Samsung S24

Ik ben met ons WIFI netwerk verbonden.


Darkman
  • is Prince of Content
  • 137 reacties
  • 18 augustus 2024
Zanka schreef:

De apps zijn Videoland en Enlighten (zonnepanelen).

Mijn mobiel is de Samsung S24

Ik ben met ons WIFI netwerk verbonden.

Dus als u met de wifi thuis verbonden ben opent de videoland app niet?

 

Wat gebeurt er wel, of niet?

Andere apps werken wel?

Mobiel zit u ook bij Odido?


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 18 augustus 2024

Als ik Videoland open krijg ik het embleem in beeld en dat is het.

Bij Enlighten krijg je een laad embleem wat blijft draaien.

Andere apps werken wel.

Mobiel zit ik ook bij Odido.


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 18 augustus 2024

Als ik de WIFI uitschakel doen de apps het wel meteen via mobiele data, dus het is iets met de WIFI.


Darkman
  • is Prince of Content
  • 137 reacties
  • 18 augustus 2024
Zanka schreef:

Als ik de WIFI uitschakel doen de apps het wel meteen via mobiele data, dus het is iets met de WIFI.

Zou u een of beide apps opnieuw willen installeren?

U moet helaas dan wel opnieuw inloggen in de apps.


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 18 augustus 2024

Ik heb beide apps opnieuw geïnstalleerd maar ik kom bij beide nog steeds niet erin.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13993 reacties
  • 19 augustus 2024

Hi @Zanka, welkom op onze Community!

Kan je het modem eens voorzien van een factory reset? Ik ben benieuwd of de apps dan wel laden of niet. Wat voor telefoon heb je? Werkt het wel op een ander toestel of tablet of ook niet? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen