Hallo,
Ik ervaar al twee maanden grote problemen met mijn internetverbinding en het modem (Zyxel T-56) van Odido. Vanaf het begin van mijn aansluiting (ruim een jaar geleden) heb ik alleen maar problemen gehad en tot nu toe word ik niet goed geholpen door Odido. Hieronder een overzicht van de problemen:
De problemen die ik ervaar:
1. Internet hapert regelmatig op willekeurige tijdstippen.
• De verbinding valt met regelmaat weg. Dit gebeurt zowel bij gebruik via wifi als via een bekabelde verbinding.
2. Geen toegang tot de modem (192.168.1.1) ook niet via Odido webpagina.
• Ik krijg telkens een leeg scherm te zien, ongeacht het apparaat (laptop of mobiel) of de verbinding (wifi of bekabeld). Ook zijn verschillende browsers geprobeerd. Pagina wordt niet geblokt bij mijn weten.
• Het probleem is ook door de technische dienst van Odido bevestigd: zij kunnen het modem niet uitlezen.
Wat er al is geprobeerd:
• Twee keer een monteur op locatie gehad. Monteur heeft aangegeven dat ze niets meer kunnen doen en dat het Odido moet kijken naar het signaal.
• Een modemswap uitgevoerd.
• Meerdere keren een reset van het modem gedaan.
• Probleem doorgegeven aan de technische dienst van Odido, maar:
• Ticket werd afgesloten terwijl het probleem niet is opgelost. Er was geen verdere terugkoppeling met afsluit reactie.
• Communicatie is slecht; ik moet steeds zelf bellen en krijg weinig terugkoppeling.
Mijn ervaring met Odido:
Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop Odido met dit probleem omgaat. Ondanks mijn herhaalde pogingen om dit op te lossen, krijg ik geen effectieve ondersteuning. Ik voel me als klant niet serieus genomen en het lijkt alsof er geen verantwoordelijkheid wordt genomen voor deze aanhoudende problemen.
Vraag aan het forum:
• Heeft iemand soortgelijke problemen ervaren met Odido (vooral met de modem of internetverbinding)?
• Zijn er tips om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!