Ervaart iemand anders ook hinderlijke problemen met een instabiele internetverbinding en met name met wifi bij het gebruik van het Zyxel T-50 modem?
Afgelopen zaterdag nam ik contact op met de klantenservice om te vragen of het mogelijk was om mijn modem te vervangen door een nieuwer model. Dit besloot ik nadat een test met een Fritz!Box met Wi-Fi 6 aantoonde dat dit mijn verbindingsproblemen oploste.
In ieder geval werd mij verteld door de klantenservice dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zou ontvangen, maar tot op heden heb ik nog niets gehoord. Het is enorm frustrerend dat ik nog steeds kamp met mijn haperende internet, terwijl er blijkbaar een eenvoudige oplossing voorhanden lijkt te zijn: het vervangen van de modem door een nieuwer model. Daarnaast kreeg ik te horen dat ik te veel apparaten had aangesloten. Er is mij tenminste verteld dat een modem met Wi-Fi 6 (die Odido nu ook aan nieuwe klanten levert, maar niet aan bestaande klanten met problemen zoals ik) die een bredere kanaalbreedte heeft wellicht het probleem zou kunnen oplossen.
Zijn er anderen die soortgelijke ervaringen hebben met het Zyxel T-50 modem? Het zou prettig zijn om te weten of ik de enige ben die met dit probleem kampt of dat er mogelijk een grotere kwestie speelt. Ik hoor graag jullie ervaringen.
P.S.: Ik krijg volgende maand ook een nieuwe mediaconverter aangezien ik mijn internetsnelheid heb opgehoogd maar dan lijkt het mij toch ook vrij normaal om de modem ook te vervangen om zeker weten mijn problemen op te lossen? Vooral voor iemand die al sinds 2019 klant is?!