Ik wil graag mijn Google Nest deurbel aansluiten maar bij het connecten met de wifi krijg ik een foutmelding. Nu had ik vandaag jullie aan de lijn en die gaven aan om dit via Odido Community kenbaar te maken en dan konden jullie mij helpen.
Ik heb zelf de Zyxel T-56
Beste antwoord door eric
Geef dan even aan wat je al wel geprobeert hebt. Dan kunnen we gemeenschappelijk kijken of je nog iets niet gedaan hebt. Alle oplossingen staan inmiddels wel op het forum. Zelf zie ik vaak mensen die geen “factory reset” van een te koppelen device geven en alleen dezelfde SSID aan de router. Dat is onvoldoende om een frisse start te maken als je bijvoorbeeld van WPA3 naar WPA2 bent gegaan.
Geef dan even aan wat je al wel geprobeert hebt. Dan kunnen we gemeenschappelijk kijken of je nog iets niet gedaan hebt. Alle oplossingen staan inmiddels wel op het forum. Zelf zie ik vaak mensen die geen “factory reset” van een te koppelen device geven en alleen dezelfde SSID aan de router. Dat is onvoldoende om een frisse start te maken als je bijvoorbeeld van WPA3 naar WPA2 bent gegaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.