De activeringsdatum had gisteren moeten zijn, hoewel als ik naar de T-Mobile-applicatie ga, het me vertelt dat het installatiepakket onderweg is, maar in werkelijkheid is het enkele dagen geleden aangekomen en het internetapparaat is al correct geïnstalleerd, we hebben een signaal wifi maar we hebben geen internetverbinding.
Beste,
Hier hetzelfde probleem. Installatie datum was 14-10. Heb gisteren de modem aangesloten met dsl kabel. Wel verbinding, maar helaas geen internet. Lampje van het aardbolletje zou moeten branden, maar dat gebeurt niet.
Hallo
De status in je T-Mobile thuis account wordt automatisch bijgewerkt zodra er een werkende internetverbinding is.gaat het om DSL en is de modem rechtstreeks op het KPN aansluitpunt aangesloten? Zou je eens een foto kunnen maken van het aansluitpunt?
Hallo
Werkt de andere poort op het aansluitpunt ook niet? Anders is het wel duidelijk dat er geen signaal is.
Helaas zelfde verhaal. Hoe zou dit op te lossen zijn?
Ik ben hetzelfde, ik heb de modem aangesloten op een KPN-poort en op de router zie je de aan / uit-lampjes, de 2 g en de 5 g-lampjes maar niet de internetverbinding
Ik heb wifi maar geen internet.
Wacht even op de reactie van een moderator, die kunnen een monteur aansturen.
dit is mijn huidige situatie
de enige internettoegangspoort is degene die ik je heb gestuurd
Ik heb zojuist de status van mijn bestelling in de applicatie bekeken en het pakket en de installatie worden momenteel ontvangen, de status is niet bijgewerkt, kan dat het probleem zijn?
De linker poort doet ook niks? Dus de kabel die naar dit punt komt, komt van buiten de woning en in de meterkast is verder ook geen KPN kabel in een blauwe mantel te zien of een telefoonkabel met de draden rood blauw oranje wit?
Dat is de enige internetpoort in het hele huis, maar feit is dat ik deze week ben verhuisd, maar drie jaar geleden was er een andere huurder die ook het internet had gecontracteerd met T-Mobile, en de poort gebruikte die ik gebruik Ik nu.
drie maanden geleden*
Wat de vorige huurder deed, was zijn router verwijderen en toen ik aankwam, installeerde ik de mijne nieuw.
Dus de internetpoort werkt perfect
Ik heb het al opgelost, er was een verkeerde kabel, heel erg bedankt voor je hulp.
Hi
Hi
er was een verkeerde kabel
UTP kabel (RJ45 = groot) aangesloten op de WAN, i.p.v. de telefoon kabel (RJ11 = klein)?
De WAN aansluiting gebruik je als je glasvezel hebt, maar de DSL is het oude vertrouwde KPN koper.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.