Hi @jcvanderhulst, uiteraard helpen we je graag verder om ervoor te zorgen dat jouw Google Nest Cam verbinding kan maken met de wifi! Wat we als eerste aanraden is om de 2.4 GHz en de 5 GHz banden van elkaar te splitsen, Wifi 6 uit te schakelen en de beveiliging omzetten van WPA-3 naar WPA-2. Dit kan je doen door in te loggen in het modem. Als dit niet werkt, dan hebben we nog een workaround die je kan uitproberen door de volgende stappen te volgen:
1. Factory reset je router.
2. Maak een mobiele hotspot met je telefoon met de exacte inloggegevens van de wifi gegevens van het modem. (SSID & wachtwoord)
3. Verbind de deurbel in de Google Home app met de hotspot, rond de setup helemaal af zodat hij bij ‘apparaten/devices’ staat.
4. Zet de hotspot uit en zet je vliegtuigmodes aan, zorg er voor dat de deurbel geen verbinding meer met je mobiel kan maken.
5. Zet via een browser je router terug naar oude staat (zelfde SSID & wachtwoord, zorg vooral dat je geen typofouten maakt in het wifi netwerk/wachtwoord).
6. De deurbel weet dan geen verschil te vinden tussen een hotspot en een router en werkt nu helemaal.
Mocht het niet lukken om bepaalde instellingen te wijzigen, laat het dan vooral aan me weten. Ik help je hier graag mee verder. Hou je me op de hoogte?