Skip to main content

Onlangs klant geworden bij Odido.  Ik krijg alle apparaten weer met WiFi gekoppeld, behalve onze Daikin warmtepomp. Deze vindt het WiFi netwerk wel, maar het koppelen (na invoeren wachtwoord) lukt  vervolgens niet. 

Ik heb gezien dat meer klanten dit probleem hebben. Klant Eddieee heeft het als volgt opgelost:

'’Heb nu een 2.4G gastnetwerk opgezet voor alleen de warmtepomp met WPA2-PSK en het normale 2.4G netwerk staat op WPA3-SAE/WPA2-PSK en op die manier kan ik wel beide apparaten verbinden!’

Kan iemand mij uitleggen, hoe ik deze oplossing stap voor stap toe kan passen? 

wat bedoel je met “Daikin warmtepomp”

maar ja ik weet wat ze bedoelen met de wap dingen ik heb dat ook gedaan on mijn UAP AC PRO

dus kan u aub inloggen en een foto maaken van de home want ik ben niet een echte exspert met een kilk en klaar modem

Hallo ​@EvtE 

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Bij de WiFi instellingen schakel het gastnetwerk 2,4 GHz in. Ga vervolgens in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, gast, klik op het wijzigen symbool, kies bij toegangsscenario thuisgast, beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Start eventueel eerst met een reset van de WiFi module op de warmtepomp.

Reageer