Skip to main content

Vanaf dag een kan ik in het centrum van Nijmegen 5g verbinding maken enkel 4g. Max snelheid van 60mbit, een keer in de nacht 300mbit behaald.

Ik heb een lopende ticket met de klacht over geen 5g, daar is al terug koppeling op geweest, maar geeft geen duidelijkheid hoe ze dit gaan oplossen (ik welk tijdsbestek).

Maar nu het volgende. Ik wou de modem eens op andere plekken in het appartement proberen. Maar hij verbind dus niet meer, 3e led blijft blauw knipperen. Problemen met de sim kaart etc…

Odido bellen is een ramp, mobiel verwijst naar vast en vast naar mobiel. 32 minuten in de wacht gestaan, wordt weer door verbonden. Zijn er 32 wachtende voor u…..

Hoe kan ik dit zelf oplossen? Ik heb enkel de modem uitgezet, verplaatst en weer aan gezet. Heb al enkele malen opnieuw opgestart, modem staat nu ook weer op de laatste plek waar die wel werkte.

Welkom op onze community! @dippasnl 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aangeeft. Oprecht sorry dat we dit nog niet voor je hebben opgelost. Ik help je graag verder!

Wil je eens proberen om het modem een volledige herstart te geven? Ik ben benieuwd wat dit doet.

Laat je het mij weten? Ik sta paraat om verder te helpen!

Reageer