Sinds een maand heb ik een Google Nest Hub. Erg blij mee! Nu heb ik een week problemen met dit ding. Hij is telkens verbinding kwijt met de wifi en (nog belangrijker) het streamen werkt niet. Als ik vraag om de radio of andere muziek krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het over een paar seconden opnieuw moet proberen. Een week verder heb ik inmiddels alles geprobeerd rondom het apparaat en ben ik samen met Google Support erachter dat het probleem heeft gekregen met de modem. Ik weet niet direct wat ik kan doen, want ik heb er niks aan veranderd. Mijn Google Chromecast Google Home doen het wel vlekkeloos.
Ik probeerde net klantenservice te bellen, maar werd tot 2 keer toe weggedrukt (zucht).
Iemand hier die me wél wil helpen? Ik ben erg benieuwd hoe ik dit probleem kan verhelpen.
(Nb. een volledige reset heb ik al geprobeerd. Op de wifi van werk werkte het vlekkeloos)