Skip to main content
Beantwoord

probleem netwerk verbinding Apple Music


Beste lezers,

ik heb een probleem en zou graag hulp/advies willen.

Als ik muziek wil afspelen in Apple Music met de wifi aan thuis dan krijg ik een melding dat er geen netwerkverbinding verbinding is in de Apple Music ik kan niets afspelen.

Schakel ik de wifi verbinding thuis uit op mijn telefoon dan werkt Apple Music wel.

ik heb Apple support gesproken die zeggen het licht aan Odido .

Ik heb Odido gesproken die weten het niet en hebben geen kennis van dit om het probleem op te lossen.


Wie heeft de kennis en technische vaardigheden en inzicht om het probleem te verhelpen.

 

Groet

 

 

Beste antwoord door CJRedHawk973

Ik heb het zelf opgelost! 
 

😎😎😎

Bekijk origineel

3 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2024

Ik heb het zelf opgelost! 
 

😎😎😎


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 27 juli 2024

Wat super om te zien dat je het opgelost hebt @CJRedHawk973! Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe je dit hebt gedaan, wellicht dat we hier andere mensen op de Community mee kunnen helpen die tegen hetzelfde probleem aanlopen. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 juli 2024

Ola Nora ,

 

ik heb naderhand deels opgelost ik had de dataroaming een paar keer aan en uit gezet daar door doet hij het deels ik kan niet alle nummers afspelen in de Apple Music .

er zit dus nog wel ergens een knikje de verbinding ik ben dat nog aan het oplossen.

 

ik zal een screenshot video maken zo dat jullie kunnen zien wat ik bedoel .

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen