Skip to main content

Probleem met internet – Zyxel T-56 router

Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren problemen met mijn internetverbinding via de Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, maar ik heb geen WiFi. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd:

✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 seconden wachten, opnieuw aanzetten)

✅ Glasvezelmodem (ONT) opnieuw opgestart

✅ WiFi-knop gecontroleerd

✅ Bekabeling gecontroleerd

Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet iemand wat ik kan doen? Moet ik misschien een factory reset proberen, of kan het zijn dat de router defect is?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Uitgelichte reactie

16 april 2025

@Alicja K Superfijn dat je de gegevens hebt ingevuld. Ik help je natuurlijk graag aan een nieuw modem! 

Dit heb ik meteen in orde gemaakt. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je instructies om het defecte modem te retourneren. 

Daarnaast heb ik gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt. Ook hier ontvang je een e-mailbevestiging over. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik je in de tussentijd kan helpen met een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot aanmaken en deze koppelen aan je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Geef je een seintje als het modem er is? Ik ben benieuwd of de verbinding is hersteld! 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 15 april 2025

Hallo ​@Alicja K 

De router is defect, vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een vervangende router kan sturen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 april 2025

Bedankt voor je reactie! Ik heb zojuist alle privévelden in mijn profiel ingevuld.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 16 april 2025

@Alicja K Superfijn dat je de gegevens hebt ingevuld. Ik help je natuurlijk graag aan een nieuw modem! 

Dit heb ik meteen in orde gemaakt. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je instructies om het defecte modem te retourneren. 

Daarnaast heb ik gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt. Ook hier ontvang je een e-mailbevestiging over. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik je in de tussentijd kan helpen met een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot aanmaken en deze koppelen aan je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Geef je een seintje als het modem er is? Ik ben benieuwd of de verbinding is hersteld! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 april 2025

Hoi, bedankt voor je bericht!

Fijn om te horen dat het modem al onderweg is en dat de vergoeding is geregeld. Wat betreft de Unlimited vouchercode – ik heb al een Unlimited abonnement, dus die heb ik gelukkig niet nodig.

Ik laat het zeker weten zodra het nieuwe modem binnen is en of de verbinding goed werkt.

Groetjes,

Alicja

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen