Skip to main content

Sinds eind van de ochtend is bij ons ineens heel zacht geluid op alle kanalen en apps die wij gebruiken.

ik heb hier op het forum wat rondgekeken en de verschillende oplossingen/settings geprobeerd en aangepast die aangegeven worden, maar nog geen verbetering.

ik gebruik overigens geen spraakbesturing 

 

groet, Jeroen 

Hi @Jeroen25, welkom op onze Community!

Dit is bij ons bekend en is gelukkig op te lossen door de volgende stappen te voltooien:

 

1) Ga naar het Mediabox menu
2) Vervolgens op het tandwieltje drukken van de 'settings'
3) Daarna selecteer je de optie 'Device Preferences' 
4) Ga naar 'Display & Sound'
5) Vervolgens dien je te kiezen voor de optie 'HDMI CEC'
6) Zet de 'Volume Control' UIT zetten.
7) Als dit eenmaal gedaan is kan je de knop voor 'spraakcommando' indrukken. Dit vindt je bovenin - in het midden van de afstandsbediening
8) Dan moet je hardop zeggen: MAX Volume

 

Kan je mij laten weten of het gelukt is? Alvast bedankt!

 

 


Sinds eind van de ochtend is bij ons ineens heel zacht geluid op alle kanalen en apps die wij gebruiken.

ik heb hier op het forum wat rondgekeken en de verschillende oplossingen/settings geprobeerd en aangepast die aangegeven worden, maar nog geen verbetering.

ik gebruik overigens geen spraakbesturing 

 

groet, Jeroen 

Ik had hetzelfde probleem met het geluidsvolume. Bij mij is het nu opgelost door het uitvoeren van de stappen die Tommie beschrijft.

Bedankt.


Heel fijn dat je dit aan ons kan bevestigen @Rivellino en super dat het helemaal is opgelost! 😃 Ik wens je nog heel veel kijk- en luisterplezier toe.


Reageer