Skip to main content

Parental control t54 tijd instellen lukt niet

  • 15 June 2023
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Wanneer ik de tijd ingeef voor parental control voor de T54, en ik klik op opslaan, dan is de tijd niet opgeslagen. Het blijft staan op 0:00 tot 24:00. De minuten kan ik wel aanpassen… Dan staat er 0:15 tot 24:00. Veel verder kom ik niet. 
 

Bewerken haalt niks uit. 

Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @miekeedejong,

Welkom op de Community!

Heb je dit toevallig geprobeerd in te stellen op je telefoon? Op mijn iPhone met Safari stelt hij inderdaad 0:00 in, ongeacht de tijd die ik invul. Op mijn laptop werkt het wel, zowel met Chrome als Firefox. Hopelijk lukt het op die manier toch om ouderlijk toezicht in de stellen!

Bedankt voor je antwoord! Op beiden heb ik geprobeerd en helaas werkt het bij allebei niet. 

Hoi @miekeedejong,

Welkom op de Community!

Heb je dit toevallig geprobeerd in te stellen op je telefoon? Op mijn iPhone met Safari stelt hij inderdaad 0:00 in, ongeacht de tijd die ik invul. Op mijn laptop werkt het wel, zowel met Chrome als Firefox. Hopelijk lukt het op die manier toch om ouderlijk toezicht in de stellen!

TMTV je bent een held. Chrome werkte niet. Ik heb het nog even geprobeerd met Safari. Ook geen verandering. Vooruit… firefox gedownload… en JAWEL!! Thanks!! 

Reputatie 7
Badge +6

Graag gedaan! Fijn dat het alsnog gelukt is. Eigenlijk zou het ook in andere browsers moeten werken. Misschien kan @Sven-TMT eens kijken of hij het kan reproduceren?

Reageer