Skip to main content

ouderlijk toezicht werkt op alle apps

• October 5, 2025
  • 5 reacties
  • 23 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Tiktok-app werkt terwijl de ouderlijk toezicht ingeschakeld is !

Weet iemand hoe het komt ?

October 5, 2025

Wat heb je geblokkeerd in ouderlijk toezicht?

En welk ouderlijk toezicht? Heb je Thuis Veilig Online (extra abo) of gewoon het ouderlijk toezicht in de router zelfs? 

Als je heel internet blokkeert voor dat apparaat, dan neem ik aan dat TikTok het ook niet meer doet.

5 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • 2252 reacties
  • October 5, 2025

Wat heb je geblokkeerd in ouderlijk toezicht?

En welk ouderlijk toezicht? Heb je Thuis Veilig Online (extra abo) of gewoon het ouderlijk toezicht in de router zelfs? 

Als je heel internet blokkeert voor dat apparaat, dan neem ik aan dat TikTok het ook niet meer doet.

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 497 reacties
  • October 5, 2025

of zijn ze er al achter dat je dat met een vpn kunt omzeilen?!

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 5, 2025

Ik heb geen thuis veilig online, maar ik schakel gewoon alle apparaten in huis uit, door het inloggen via mij iPhone op mijn router, daarna schakel ik het ouderlijk toezicht in.

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • 2252 reacties
  • October 5, 2025

of zijn ze er al achter dat je dat met een vpn kunt omzeilen?!

Ik neem aan dat als heel internet voor een apparaat uitgeschakeld is, dat een VPN ook niet meer werkt.

@Bontekoe Het kan zijn dat als ze bij het inschakelen al internet hebben, dat ze niet afgesloten worden. Je moet ouderlijk toezicht dus wel aan laten staan en gewoon werken met tijd schemas.

En als dat niet werkt kun je nog proberen wifi uit te zetten en weer aan te zetten. Misschien dat ze daarna geen verbinding meer kunnen maken. Als uiterste kun je de router nog restarten waarna ouderlijk toezicht ook in moet kicken. Maar de bedoeling lijkt mij ook de schemas al gereed te hebben voordat ze goed werken (aanname van mij want ik werk hier zelf niet mee).

Je zou ook nog kunnen werken met het gasten wifi netwerk. Dan kun je dat uitschakelen en blijft het voormalige wifi voor jullie werken (uiteraard ww dan niet delen hoewel kinderen heel handig zijn om dat te ontfutselen).

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 5, 2025

Dank voor jullie tips . ik ga het vanavond proberen.