Beantwoord

oude Ipad3 mini maakt geen verbinding met netwerk

  • 23 April 2024
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Goedemiddag,

Is een Ipad3 mini Model MD529NF/A werkend te krijgen? Hij maakt geen verbinding, niet handmatig en ook niet via een qr codescanner. Deze Ipad maakt op visite gewoon verbinding met hun wifi. Maar bij mij thuis niet. M’n Iphone wel. Maar dat vind ik zo klein om tv op te kijken.

Mijn tv was ook al ongeschikt voor Odido omdat ie scart aansluiting heeft ipv hdmi. Als ik had geweten dat glasvezel alleen op de nieuwe apparatuur werkt had ik gewacht met overstappen.

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 23 April 2024, 15:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Jeetje @Irene1971 ,

Dat is nog mooie legacy die je hebt, Ipad 3 mini release date is 2014, een tv met alleen Scart is ook uit zo’n periode denk ik :)

Maar goed, je bent zuinig op je spuillen, alleen als de techniek verder ontwikkeld , HDMI, Wifi 6 en hogere security WPA3, dan zijn er devices die dit niet kunnen volgen.

Je moet dus een keuze maken tussen die nieuwe Wifi standaarden of het gebruik van Legacy apparatuur.

In het laatste geval kun je inloggen op je router en zoeken naar Wifi 6, zet dat uit, en bij security staat nu WPA2/WPA3, zet daar WPA2-PSK. Zie als voorbeeld ook dit topic.

Hartelijk dank, voor het antwoord. 

 

Reageer