ik heb al 4 jaar als ik het goed heb een T50 modem van odido maar ik ben recentelijk ben ik acter gekomen dat deze model best oud is en dat is ook best wel te merken thuis mijn kinderen klagen over hoe traag de wifi best kan zijn en dat tie hapert ik heb zelf nog mijn wifi een upgrade gegeven door van 50 megabits naar 1 megabits te gaan nou is de wifi wel wat sneller geworden is het jammer genoeg nog steeds te merken dat het best hapert en niet op volle potentieel wordt gebruikt daarom zou ik heel graag mijn T50 willen ruilen voor een T56 model astjeblieft om mijn wifi sneller te laten werken. P.S ik heb zelf ook nog recentlijk een wifi punt (plus) een zyxel wap6807 om precies te zijn maar hij wilt niet verbinden met mijn T50 terwel alle lichtjes op groen branden dus zou ik die ook graag vervangen willen hebben voor een zyxel wx5600 alsjeblieft.
Beantwoord
oud T50 model vervangen
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Dat kan zeker, je krijgt een nieuwe router een daarbij hoort ook een nieuwe versterker. De T50 en huidige WiFi punt hoef je niet retour te sturen.
Vanwege recente gebeurtenissen worden op de community enkel algemene vragen beantwoord. Je kunt hiervoor de klantenservice bellen op telefoonnummer 0800 0092 of een DM sturen op X, Instagram of Facebook.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
