Skip to main content
Beantwoord

Opeens Netwerk instabiel. Wifi niet sterk genoeg meer,smart devices vallen uit

• 13 januari 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds enige tijd (sinds glasvezel ?) blijkt mijn netwerk instabiel

Smart devices die altijd werkten vallen uit (WiFi) en zelfs met WiFi-punt slechte verbindingen in huis.

Buitencamera kan niet meer koppelen en is useless nu..

Wat is er aan de hand ?

Alles heeft altijd prima gewerkt in de huidige configuratie en heb geen tussentijdse wijzigingen aangebracht ??

Beste antwoord door Sunir31

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@Sunir31 

Goed dat je onze community hebt gevonden en een topic opent. Ik snap goed dat je graag van stabiel internet gebruikmaakt. Zo hoort het ook. Ik help je dan ook graag verder om het euvel op te lossen! 

Ik heb direct jouw modem uitgemeten en gelukkig ziet de verbinding er goed uit. Ik ben benieuwd of je dit alleen op de wifi ervaart of ook op de bekabelde verbinding? Heb je daarnaast het wifipunt bekabeld of draadloos aangesloten?

Heb je de stappen in dit topic al eens doorlopen? Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community

Ik adviseer sowieso om het wifipunt bekabeld aan te sluiten en opnieuw verbinding te maken met de apparaten. Zorgt dit voor verbetering?

Mocht je dit probleem ook ervaren op de bekabelde verbinding, dan wil ik je vragen het modem en het ONT (glasvezelkastje) nogmaals een herstart te geven en de verbinding voor 3 dagen te testen. Als je de datum/tijdstippen van wegval noteert en aan mij doorgeeft, maak ik gelijk een ticket aan voor onze technische dienst. 

Laat je mij weten hoe het is gegaan? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

alleen WiFI. Zal het WiFipunt eens bekabelen… U hoort van ons (mij ;-))

Bekijk origineel

2 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 14 januari 2025

Goed dat je onze community hebt gevonden en een topic opent. Ik snap goed dat je graag van stabiel internet gebruikmaakt. Zo hoort het ook. Ik help je dan ook graag verder om het euvel op te lossen! 

Ik heb direct jouw modem uitgemeten en gelukkig ziet de verbinding er goed uit. Ik ben benieuwd of je dit alleen op de wifi ervaart of ook op de bekabelde verbinding? Heb je daarnaast het wifipunt bekabeld of draadloos aangesloten?

Heb je de stappen in dit topic al eens doorlopen? Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community

Ik adviseer sowieso om het wifipunt bekabeld aan te sluiten en opnieuw verbinding te maken met de apparaten. Zorgt dit voor verbetering?

Mocht je dit probleem ook ervaren op de bekabelde verbinding, dan wil ik je vragen het modem en het ONT (glasvezelkastje) nogmaals een herstart te geven en de verbinding voor 3 dagen te testen. Als je de datum/tijdstippen van wegval noteert en aan mij doorgeeft, maak ik gelijk een ticket aan voor onze technische dienst. 

Laat je mij weten hoe het is gegaan? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

alleen WiFI. Zal het WiFipunt eens bekabelen… U hoort van ons (mij ;-))

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen