Welkom op onze community! @Sunir31
Goed dat je onze community hebt gevonden en een topic opent. Ik snap goed dat je graag van stabiel internet gebruikmaakt. Zo hoort het ook. Ik help je dan ook graag verder om het euvel op te lossen!
Ik heb direct jouw modem uitgemeten en gelukkig ziet de verbinding er goed uit. Ik ben benieuwd of je dit alleen op de wifi ervaart of ook op de bekabelde verbinding? Heb je daarnaast het wifipunt bekabeld of draadloos aangesloten?
Heb je de stappen in dit topic al eens doorlopen? Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community
Ik adviseer sowieso om het wifipunt bekabeld aan te sluiten en opnieuw verbinding te maken met de apparaten. Zorgt dit voor verbetering?
Mocht je dit probleem ook ervaren op de bekabelde verbinding, dan wil ik je vragen het modem en het ONT (glasvezelkastje) nogmaals een herstart te geven en de verbinding voor 3 dagen te testen. Als je de datum/tijdstippen van wegval noteert en aan mij doorgeeft, maak ik gelijk een ticket aan voor onze technische dienst.
Laat je mij weten hoe het is gegaan? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig!