Beste Odido,
Ik ben al 4 maanden in het buitenland en kreeg een sms dat ik op 20 maart om 12.28 met Odido (Justin) heb gesproken. Vanzelfsprekend dacht dat dit spam was want ik heb met niemand gesproken. Dezelfde dag heb ik een email gekregen met daarin dat mijn bestelling is verstuurd.
Dat is heel vreemd heel vreemd want dat zou betekenen dat er iets is besteld zonder mijn medeweten.
Vandaag kreeg ik het bericht van DHL dat het pkketje onderweg is.
Het vervelende echter is het feit dat DHL alle pakketjes zonder het af te leveren gewoon beneden in de openbare hal dumpen.
Hierbij wil ik melden dat ik niks besteld heb en dat ik het pakketje via DHL online heb uitgesteld tot afleveren op maandag 25 maart bij een servicepoint. Hopelijk gaat hij dan wel retour.
Nu even het volgende.
Ik ben overgestapt van KPN naar Odido en ben zeer tevreden over de kwaliteit vd afgelopen maanden.
Maar aangezien iemand zonder mijn toestemming en dan wel zogenaamd via mijn 06 nr dat heeft besteld, twijfel ik over jullie beveiliging.
Zoals ik al meldde ben ik al 4 maanden in het buitenland en ik heb geen abonnement afgesloten om voor jullie te werken en jullie service problemen op te lossen.
Zorg ervoor dat jullie chat met een echte medewerker werkt en er altijd een emailadres beschikbaar is waarop jullie bereikbaar zijn.
Misschien is het handig dat u een onderzoek instelt naar dit voorval.
Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en dat u hopelijk uw pakketje retour krijgt.
Met vriendelijke groet,
Erkan Kater