Hoi,
Mijn vorige telefoon was een OnePlus 7 en ik ben een jaar geleden overgestapt op een Oneplus Nord 3. Sinds ik deze telefoon heb, heb ik problemen met mijn wifinetwerk thuis. Het lijkt specifiek door mijn telefoon te komen. Ik heb van Odido de modem Zyxel T-50
Als ik mijn OnePlus Nord 3 verbind met het netwerk dan pakt hij heel even het wifisignaal op, kan ik voor korte tijd gebruikmaken van het internet en vervolgens klapt de gehele wifiverbinding bij alle verbonden apparaten eruit.
Ditzelfde probleem komt voor in een ander topic: OnePlus Nord 3 stoort mijn wifi op de ZYxel T-50 | Odido community
In dat topic wordt de suggestie gewekt dat het mogelijk door teveel clients zou komen op het wifi. Als ik het goed begrijp zijn clients het aantal verbonden apparaten. Ik kom zeker niet verder dan het maximum clients (32). Wel enigzins opvallend dat iemand met dezelfde telefoon en dezelfde router ook hetzelfde probleem heeft.
Hebben jullie enig idee wat hier loos kan zijn? Ik heb de modem gereset maar dat mocht niet baten. Het uitschakelen van 2,4G is geen optie omdat enkele slimme apparaten enkel deze verbinding aankunnen.
Dank!