Skip to main content

goedeavond, ik heb net het klik en klaar pakket binnen, 

op de nieuwe nord 4 van mijn vrouw geeft hij op speedtest 1052mbit d/l aan en op mijn nieuwe pixel 8a geeft hij 437mbit d/l aan, ben tot nu toe erg tevreden, onze standaard glasvezel van odido hebben we rond de 450mbit.  nu gaan we alles een maandje goed testen. 

alleen heb ik nog 1 vraag, ik had al een wifipunt van odido, kan ik die zo op de klik en klaar aansluiten, of moet ik die helemaal resetten weer. ? of werkt die standaard al op het klik en klaar systeem van odido, omdat ik destijds heb geconfigureerd met het odido glasvezel modem.

dankje

Als je het wifi punt icm een ander modem wil gaan gebruiken moet je hem resetten en opnieuw koppelen met het (in dit geval) klik en klaar modem.

Bedenk je ook dat als het wifi punt onderdeel is van je glasvezel abonnement je deze als het goed is terug zal moeten sturen wanneer je je glasvezel opzegt. Je moet dan een nieuw wifi punt aanvragen op je klik en klaar abonnement. 

dankje, ik blijf het nog even proberen via de klik en klaar app.

alleen de app geeft bugs aan, zegt hele tijd opnieuw inloggen.

wilde de app ook op mijn mac installeren, geeft ie dit aan.

heb helemaal geen iphone, maar pixel 

En nu dit ook er nog bij op mijn pixel.

Man man 

Als je het wifi punt icm een ander modem wil gaan gebruiken moet je hem resetten en opnieuw koppelen met het (in dit geval) klik en klaar modem.

Bedenk je ook dat als het wifi punt onderdeel is van je glasvezel abonnement je deze als het goed is terug zal moeten sturen wanneer je je glasvezel opzegt. Je moet dan een nieuw wifi punt aanvragen op je klik en klaar abonnement. 

wifipunt krijg ik niet voor elkaar nu,

kan proberen met een nieuw wifipunt, heb het draadloos proberen te koppelen en met kabel.

beiden pakt ie niet. 

ook na 3x resetten van wifipunt

Ik heb een wifi punt met utp kabel aan de modem verbonden en de andere 2 draadloos. Werkt prima

Reageer