Mijn gegevens: AG van der Velde XXXX huisnr XXXX geb dat: XXXX, XXXX XXXX
Mijn gegevens: AG van der Velde XXXX huisnr XXXX geb dat: XXXX, XXXX XXXX
Er zijn nog mensen thuis. Die hebben hier ook last van. Ik wil het graag snel afhandelen, zodat ik vrij ben om een andere provider te kunnen benaderen.
We hebben voor ons werk goede wifi nodig op ons kantoor boven.
Ik kan het abonnement per morgen voor je opzeggen
Graag per 15 september. Geeft ons tijd om wat anders te zoeken. Zonder internet kunnen we niet werken.
Bij deze ontvang ik graag akkoord dat het contract per 15 september opgezegd wordt
Jammer dat het hier niet lukt. Bij deze de goedkeuring om het contract prr 15 sept te beëindigen.
Ik heb het contract per 15-09-2024 voor je opgezegd
Bedankt Tommie voor het meedenken en proberen het op te lossen.
ik heb nog 1 vraag. De opzegmail is binnen, maar er staat het volgende: Heb je opgezegd binnen je contracttermijn, dan kan het zijn dat we de resterende maanden in rekening brengen op de factuur met je laatste abonnementskosten. Ik ga er vanuit dat dit nu nietgeldt toch?
Nee
Een andere provider probeert me aan te melden, maar geeft aan dat de lijn bij Odido niet is vrijgegeven. Dit komt misschien doordat het contract vroegtijdig wordt beëindigd. Zoals is overlegd zou dit vanaf 15 sept gelden. Kan dit bij Odido in gang worden gezet, zodat we elders een contact aan kunnen gaan?
Als we de lijn vrijgeven wordt je direct afgesloten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.