Skip to main content

odido vraagt me contact op te nemen na truspilot review

  • 20 August 2024
  • 35 reacties
  • 287 Bekeken

Mijn gegevens: AG van der Velde XXXX huisnr XXXX geb dat:  XXXX, XXXX XXXX

 

Er zijn nog mensen thuis. Die hebben hier ook last van. Ik wil het graag snel afhandelen, zodat ik vrij ben om een andere provider  te kunnen benaderen. 
We hebben voor ons werk goede wifi nodig op ons kantoor boven. 


Ik kan het abonnement per morgen voor je opzeggen @Annagh, is dat okey of heb je liever een andere datum? 


Graag per 15 september. Geeft ons tijd om wat anders te zoeken. Zonder internet kunnen we niet werken. 


Bij deze ontvang ik graag akkoord dat het contract per 15 september opgezegd wordt @Annagh. Dan zet ik dat direct in gang. 


Jammer dat het hier niet lukt. Bij deze de goedkeuring om het contract prr 15 sept te beëindigen. 


Ik heb het contract per 15-09-2024 voor je opgezegd @Annagh. Je ontvangt hier nog een bevestiging van. Ik wil je alvast succes wensen bij je nieuwe provider en geniet nog van je vakantie! 


Bedankt Tommie voor het meedenken en proberen het op te lossen.

ik heb nog 1 vraag. De opzegmail is binnen, maar er staat het volgende: Heb je opgezegd binnen je contracttermijn, dan kan het zijn dat we de resterende maanden in rekening brengen op de factuur met je laatste abonnementskosten. Ik ga er vanuit dat dit nu nietgeldt toch?


Nee @Annagh, je betaald nog wel tot en met de 15e van september maar verder zitten er geen kosten aan verbonden. 


Een andere provider probeert me aan te melden, maar geeft aan dat de lijn bij Odido niet is vrijgegeven. Dit komt misschien doordat het contract vroegtijdig wordt beëindigd. Zoals is overlegd zou dit vanaf 15 sept gelden. Kan dit bij Odido in gang worden gezet, zodat we elders een contact aan kunnen gaan?


Als we de lijn vrijgeven wordt je direct afgesloten @Annagh. De lijn wordt op 15 september vrijgegeven want tot die dag loopt je abonnement nog bij ons. 


Reageer