Skip to main content
Beantwoord

Odido misinformatie bij oplossing probleem

Goedenavond,

In de nacht van 21 op 22 Juni was er een grote Wifi storing in mijn stad.

Ik heb gesproken met een dame die mij een 7 daagse mobiele data voucher aanbood.

Tijdens het gesprek gaf ik aan dat mijn mobiele abonnement bij Simpel liep, niet bij Odido.

Ze gaf aan dat de code ook werkte voor Simpel.

Het gesprek is opgenomen, ik weet wie het was, welk tijdstip.

Nu kom ik er achteraf achter dat ik praktisch al mijn MBs verbruikt hebtl, en die voucher NIKS gecovered heeft.

Ik ben nu de dupe, vlak voor de vakantie.

Simpel geeft aan dat dit al bij meerdere mensen gebeurt is en dat vouchers van Odido helemaal NIET werken.

Wat kunnen jullie voor mij betekenen?

Beste antwoord door eric

Hoi ​@MarkKnobel 

Het klopt dat de vouchers alleen op Ben en Odido sims werken. Dit forum gaat enkel over Odido proposities,  niet Ben of Simpel helaas. 

Bel de Simpel klantenservice nog eens, zie wat zij met een Simpel bundel kunnen doen. Odido moderators hebben daar geen mogelijkheden voor.

Als de storing langer dan 12 uur heeft geduurd kun je ook om een wettelijke compensatie vragen. Die bedraagt maandbedrag/30 x aantal dagen storing.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9718 reacties
  • Antwoord
  • 3 juli 2025

Hoi ​@MarkKnobel 

Het klopt dat de vouchers alleen op Ben en Odido sims werken. Dit forum gaat enkel over Odido proposities,  niet Ben of Simpel helaas. 

Bel de Simpel klantenservice nog eens, zie wat zij met een Simpel bundel kunnen doen. Odido moderators hebben daar geen mogelijkheden voor.

Als de storing langer dan 12 uur heeft geduurd kun je ook om een wettelijke compensatie vragen. Die bedraagt maandbedrag/30 x aantal dagen storing.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 juli 2025
eric schreef:

Het klopt dat de vouchers alleen op Ben en Odido sims werken. Je bent geholpen door de Simpel klantenservice,  daar ben jij klant. Dit forum gaat enkel over Odido proposities,  niet Ben of Simpel helaas. 

Ik ben geholpen door Risairis van Odido.

Het bekabelde internet van Odido werkte niet door een storing.

Zij geeft aan de vouchers werken voor Simpel.

Dat klopt dus niet.

Dus dit is een probleem wat in de hand gewerkt is door Odido.

• Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 4 juli 2025

En toch moet je Simpel bellen, los van de mogelijk verkeerde informatie die je hebt gekregen. Zij zijn jouw provider, dat zij afnemen bij Odido doet niet ter zake.  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen