Ik heb begin dit jaar van Odido een “eindbrief” gekregen waarin staat:
Je internetverbinding bij Odido loopt via een KPN koperaansluiting. KPN stopt met deze oude aansluitingen. Als je niks doet, stopt je verbinding en loopt je contract bij Odido af op 15-02-2024.
Inmiddels heb ik nog niet gezien dat Odido het reeds vooruitbetaalde gedeelte over februari (naar rato, 14 dagen) heeft teruggestort. Erger nog, Odido stuurt vrolijk een factuur voor maart. Zover mijn kennis over wetgeving reikt, is na een eenzijdige schriftelijke opzegging van een overeenkomst van een dienst waarbij vooruitbetaald wordt het niet logisch dat daarna nog facturen gestuurd worden.
Dus: Odido, wat is hier de bedoeling? Krijg ik m’n 14 dagen uit februari waarvoor ik betaald heb nog gecompenseerd? Wat willen jullie dat ik doe met de factuur voor maart? Het gaat om Odido vast internet via ADSL, voorheen T-Mobile Thuis, voorheen Vodafone Thuis.