Skip to main content

Sinds vandaag wil onze Odido TV box geen verbinding meer maken met het het netwerk, het netwerk wordt wel gezien echter het verbinden lukt niet meer.

Er is een goed wifi netwerk beschikbaar, alle andere apparaten hebben wel verbinding.

ondanks het netwerk wel in orde is toch deze gereser, helaas zonder het gewenste resultaat.

volgens Odido is er geen storing

waar kan ik dit melden en wie kan me helpen dit op te lossen ?

Hallo @JeroenJoost 

Je zegt sinds vandaag dus eerder lukte het wel? Is er misschien iets gewijzigd in je thuisnetwerk?


Helemaal niks, later vandaag , op hoop van zegen, nog een keer geprobeerd om verbinding te maken en nu werkt de tvbox weer naar behoren. Ik snap er helemaal niks meer van.


Hi @JeroenJoost, top dat het inmiddels weer gelukt is! Kan het zo zijn dat de verbinding er toch op dat moment uit lag? Mocht het probleem toch weer terugkeren, laat het dan gerust weten, zodat we dit dieper kunnen onderzoeken!


Reageer