Skip to main content
Beantwoord

Odido-apparatuur teruggestuurd.

• 13 januari 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik heb mijn Odido-abonnement opgezegd en de apparatuur die ik tijdens mijn tijd bij Odido heb gebruikt teruggestuurd. Ik heb alles teruggestuurd wat ik ontvangen had. Nu heb ik echter een e-mail van Odido gekregen waarin ze vragen om de router en wifi-punt, en ik heb 8 dagen om deze terug te sturen. Ik heb deze niet meer, en als ik naar het DHL-trackingnummer kijk, zie ik dat het pakket al is afgeleverd. Ik heb dezelfde QR-code gebruikt die Odido had verstrekt. Wat moet ik doen met de eisen die Odido aan mij stelt?

Beste antwoord door Teresa van Odido

@ChristiaanDotze Allereerst dankjewel voor het retourneren van de apparatuur. Ik snap goed dat je graag wil weten hoe het precies zit. Ik leg het graag uit! 

Wanneer de apparatuur bij ons binnenkomt, kan het nog 6 werkdagen duren voor dit is verwerkt in ons systeem. Gelukkig zie ik dat dit inmiddels is gebeurd. Ik vermoed echter dat de e-mailcommunicatie en de verwerking net langs elkaar heen zijn gelopen. Hoe het ook zij, je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. 

Laat je het mij weten als je nog hulp nodig hebt? Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7920 reacties
  • 13 januari 2025

Beste ​@ChristiaanDotze Lees mijn onderschrift en vul alles in. Daarnaast mag je het inlever bewijs ook hier posten.   Heb je dat gedaan kunnen de moderators je sneller helpen en komt het vast wel goed!

Soms wordt de mail sneller verstuurd dan dat ze de alles hebben verwerkt.

Succes

dikkedikkie
  • is King of Content
  • 200 reacties
  • 15 januari 2025

Ik zou me niet zo druk maken. Je hebt toch een track en trace. als het goed is kun je dan zien dat het is afgeleverd.
Laat Odido maar "bewijzen" dat dat anders is dan ;)

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7920 reacties
  • 16 januari 2025
dikkedikkie schreef:

Ik zou me niet zo druk maken. Je hebt toch een track en trace. als het goed is kun je dan zien dat het is afgeleverd.
Laat Odido maar "bewijzen" dat dat anders is dan ;)

Tuurlijk wordt het netjes opgelost. Maar daarom is het wel netjes om het duidelijk te krijgen met verzendnummer enz. Op die manier is het gemakkelijker voor de moderators tussen al die duizenden klanten de juiste gegevens te vinden. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2025

@ChristiaanDotze Allereerst dankjewel voor het retourneren van de apparatuur. Ik snap goed dat je graag wil weten hoe het precies zit. Ik leg het graag uit! 

Wanneer de apparatuur bij ons binnenkomt, kan het nog 6 werkdagen duren voor dit is verwerkt in ons systeem. Gelukkig zie ik dat dit inmiddels is gebeurd. Ik vermoed echter dat de e-mailcommunicatie en de verwerking net langs elkaar heen zijn gelopen. Hoe het ook zij, je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. 

Laat je het mij weten als je nog hulp nodig hebt? Ik sta voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen