Skip to main content

Goedemorgen, 

Sinds gistermiddag geen internet verbinding meer! Op website is de storing nooit kenbaar gemaakt, maar op allestoringen en in de community wel. Het is nu 6 uur 's morgens en ik heb nog steeds geen internet! Ik werk vanuit huis en ben nu best wel pissed off over het gebrek aan communicatie vanaf de kant van Odido, te beginnen met dat er op de website niks is gemeld over de storing. 

Wat heb ik al gedaan:

- Router + glasvezel kastje beide uitgezet dmv de knoppen;
- Stekkers uit het stopcontact;
- Kabeltjes uit de router en glasvezel kastje gehaald. 

Toen als eerste de kabeltjes van het glasvezel kastje terug geplaatst. Toen de stekker erin en het glasvezel kastje aangezet. Lampjes branden groen, zoals het hoort. 

Vervolgens kabels van de router er weer in gedaan, stekker in het stopcontact en de router weer aangezet. Alle lampjes groen behalve van internet. 

Er is wel een netwerk beschikbaar maar geen internet. "Verbonden zonder internet" staat er op mijn telefoon en laptop. Wat nu?
 

net gebeld en de storing was nog niet bekend. Alwel aangegeven dat meerdere klanten in Heerenveen er last van hebben, ze gaan er nu mee aan de slag maar nog geen oplostijd
ps. Als je belt krijg je een code voor unlimited data voor de komende 7 dagen


net gebeld en de storing was nog niet bekend. Alwel aangegeven dat meerdere klanten in Heerenveen er last van hebben, ze gaan er nu mee aan de slag maar nog geen oplostijd
ps. Als je belt krijg je een code voor unlimited data voor de komende 7 dagen

Ik heb ook net gebeld en inderdaad de onbeperkte data ontvangen. Bij mij komt wel een monteur langs op woensdag omdat de medewerker het raar vond dat er nog steeds geen storing in het systeem stond.


Hey @Corry23, het is inmiddels opgelost! Heb jij ook weer een stabiele verbinding? 


Hey @Corry23, het is inmiddels opgelost! Heb jij ook weer een stabiele verbinding? 

Hoi Tommie, ik ben weer online!


Ah top, fijn om te horen @Corry23


Reageer