Beste Laaie lichters ,
Heb een tijdje geleden een stagiaire aan de telefoon gehad, denk ik want die kwam er niet uit en doorverbinden was gewoon ophangen, want ik vroeg of ik een nieuw modem kon krijgen en die vraag werd elke keer omzeild of genegeerd en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Ik kreeg het verzoek om elke dag me internetsnelheid bij te houden met screenshots en die na drie weken dan naar jullie door te mailen en dan kunnen ze bij jullie een schets maken of ik is een nieuw modem mag/kan krijgen, en ik heb daar geen tijd voor en jullie hebben een mooi datacenter waar dit allemaal op te vinden is en daar word maandelijks ook voor betaald door de klanten die jullie hebben.
Verbinding valt weg, na reset van de modem doet die het weer en soms moeten wij wel tig keer het modem aan en uit zetten ook dat zien jullie op je scherm, mijn stappen teller in deze grote villa word er zelfs moe van.
Ik heb hier last van gekregen sinds jullie naamsverandering en nieuwe stijl van klant is koning.
graag even oppakken en terugkoppelen of er iets aan gedaan kan worden.
Met vriendelijke groet,
Lee