Skip to main content

Graag advies; Gisteren odido gebeld omdat we overwogen om over te stappen naar kpn, we hebben wat storingen gehad, in de overstap naar fiber.

De call center agent doet een nieuw aanbod, waar ik uiteindelijk akkoord mee ga. Later.word ik terug gebeld en gaf de medewerker aan dat ik 3 wifi punten heb en dat er 1.terug moet?!

Beleid is dat mensen niet meer dan 2.wifi punten mogen hebben. Gelijk daarna de mail met retour label.

Is het niet heel raar dat bestaande klanten spullen moeten terugsturen omdat dit nieuw.beleid is?!

Ik vind het verhaal erg bijzonder misschien dat iemand van de klantenservice kan reageren.

Op het Zyxel modem kun je 2 wifi plus units van Odido aansluiten.  Als je er meer probeert geeft dat storingen.  


Op het Zyxel modem kun je 2 wifi plus units van Odido aansluiten.  Als je er meer probeert geeft dat storingen.  

 

Hallo @henrybu 

De router fungeert ook als een AP, bovendien heb je het apparatuur in bruikleen van de provider.


Begrijpelijk dat ze in bruikleen zijn maar als je bijna 2 jaar er drie hebt en ineens moet er eentje terug, blijf er een vreemd gevoel aan over houden 


@henrybu 

Als het eerder heeft gewerkt probeer het dan gewoon eens, als het goed werkt is het goed anders is opzeggen altijd mogelijk.


Reageer