Skip to main content
Beantwoord

Netwerkverbinding mislukt


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een probleem waarbij ik plotseling geen verbinding meer kan maken met het netwerk en het rode lampje blijft knipperen. Ik heb de router al meerdere keren uit en aan gezet, maar het probleem blijft bestaan. Wat moet ik doen?

 

Beste antwoord door SUPERJJ

Succesvol opgelost.

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14853 reacties
  • 16 juni 2025

Hey ​@SUPERJJ, welkom op onze community!

Dit is inderdaad bij ons bekend! We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Mijn excuses voor het ongemak!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 juni 2025

Bedankt voor je antwoord. Ik heb alleen internet, geen televisie.
 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

Succesvol opgelost.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14853 reacties
  • 17 juni 2025

Superfijn om te horen dat je inmiddels weer online bent ​@SUPERJJ! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen