Skip to main content

Betreft Klik en Klaar......vanavond valt verbinding Klik en Klaar weg...…

Lampjes

Groen

Rood

Blauw

Groen

Gereset, stekker eruit 10 min......geen resultaat.

Iemand ideeën?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Niks lijkt te werken momenteel...

Zelfde regio? Wassenaar en omgeving DFrederiks?

Nee, ik zit in Nijmegen. Dus dat is niet echt in de buurt hahaha. Ben benieuwd hoe grootschalig deze storing dan is.

Inderdaad..…

Vraag: heb jij ook met de Klik en Klaar verbinding met je tv?

Bij mij (als er wifi verbinding is) hapert het beeld.... 

Daar heb ik dan weer geen last van, klinkt wel ontzettend vervelend

Is inderdaad vervelend. 4k tv van 2017.....misschien te oud?.Anders google chromecast op tv aansluiten misschien....heb er niet veel verstand van

Klik en Klaar heeft weer verbinding......

Den Haag, stopped tonight around 23:20 and still doesn't work.

And I just started subscription today. If this continues, it'll be returned.

Sinds 23.57 tot heden (0:47) geen verbinding. 

Erg vervelend dit. 

Omgeving Rhenen

1;49 steeds geen internet

Storing opgelost bij jullie?? Hier gemeente Haaglanden geen verbinding meer. 

Amsterdam Zuidoost, no signal of 5G/4G, up to now. The issue started around 4PM this afternoon.

Mine is back online.. but very variable speeds. Between 0 and 600mb. Needs a reboot daily I order to function. Hope they make it more stable with an update soon. 

Amsterdam Zuidoost, no signal of 5G/4G, up to now. The issue started around 4PM this afternoon.

Deventer hier. Vandaag afgesloten net met iemand van de klantenservice contact gehad. Mijn Modem herkend de simkaart niet. Meer mensen met dit probleem op het moment?

Papendrecht hier,

Ik heb het zelfde probleem denk ik.

Groet old bokkie 

Vanochtend om 5 had ik weer internet verbinding. 

Hier weer geen verbinding

Hier weer geen verbinding

nog nooit verbinding gehad.. simkaart is geactiveerd. Echter doet die al sinds aansluiten he-le-maal niets.

Ik ben net nieuw als klant bij Odido maar dit is niet echt een warm welkom. SIM wordt niet herkent en dus geen internet. 2e lampje blijft rood en 3e lampje blijft blauw knipperen, wat ik ook probeer (resetten andere plek zetten, enz). 

Ik had gister gebeld met Odido maar de persoon die ik aan de lijn had was zich niet bewust van een storing. “Dan zou het 5G netwerk met deze modem toch niet zo goed zijn in Uitgeest…de dekkingskaart gaat uit van 4G… “  dat was best een vreemd antwoord.

Mijn ’case’ zou worden doorgezet naar een expert die mij terug zou bellen over enkele dagen?

Ik ga morgen maar weer eens zelf bellen.

Ik ben net nieuw als klant bij Odido maar dit is niet echt een warm welkom. SIM wordt niet herkent en dus geen internet. 2e lampje blijft rood en 3e lampje blijft blauw knipperen, wat ik ook probeer (resetten andere plek zetten, enz). 

Ik had gister gebeld met Odido maar de persoon die ik aan de lijn had was zich niet bewust van een storing. “Dan zou het 5G netwerk met deze modem toch niet zo goed zijn in Uitgeest…de dekkingskaart gaat uit van 4G… “  dat was best een vreemd antwoord.

Mijn ’case’ zou worden doorgezet naar een expert die mij terug zou bellen over enkele dagen?

Ik ga morgen maar weer eens zelf bellen.

Ja, ik woon in Deventer en heb hier een zaak waar ik naar toe kan. Zij hebben enkele klanten gehad die dit probleem hadden/hebben. Sinds 15:00 uur vanmiddag is er storing… het is letterlijk ‘wachten’. Vergeet niet om de simkaart in het zwarte containertje te doen die in de modem zit… Men vergeet dit nog wel eens en dan neemt die de simkaart sws niet waar….. 

Hier regio den Haag weer geen verbinding... 300meter van een 5g mast. Waardeloos dit

Hier in Brabant ook even geen verbinding. Rond 6 uur was alles weer online.

Dit is hier de 2de keer dat dit gebeurde. Voor een nieuwe dienst begrijp ik dat. Jaren lang 4gvt gehad en een enkele keer een storing. De andere providers via een draadje hadden vaker storing.

Stap nooit in iets nieuws als je dit niet kan accepteren. Wacht dan een half jaar en stap dan in. De kans op stabiliteit is dan vele malen groter.

Ja ik weet het. Als je iets op de markt brengt moet het goed zijn. In de praktijk blijkt vaak bij testen dat alles goed gaat.
Rol je het groter uit komen toch de problemen. 

Goedemorgen , hier in Papendrecht weer online.

Groet John.

Reageer