Skip to main content

netwerk

mijn cameras kunnen niet in het netwerk gezet worden? heb al een gesplitst bandwijdte gekregen, maar het werkt niet

Uitgelichte reactie

31 maart 2025

Hallo ​@deepfreese 

Gaat het om een camera die je dmv een app moet verbinden?

Kan je de camera resetten en de app opnieuw installeren?

Welke modem heb je en bedoel je dat 2,4 GHz en 5 GHz gesplitst zijn?

Je kan in de interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen of bij draadloos > andere > bij 802.11 kiezen voor b/g/n gemengd om WiFi 6 uit te schakelen.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20668 reacties
  • 31 maart 2025

Hallo ​@deepfreese 

Je kan in de interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen of bij draadloos > andere > bij 802.11 kiezen voor b/g/n gemengd om WiFi 6 uit te schakelen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@deepfreese 

ik heb een zyxel 5601, de interface laat geen van de opties zien, die je noemt, en idd een app om ze te beheren,en ik heb dus 2 band breedtes, 2.4G en 5G ingesteld door odido, alle camera's werkten wel goed bij KPN netwerk, maar kan ze er nu niet meer in zetten, en willen ook niet meer resetten, denk ik

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20668 reacties
  • 31 maart 2025

@deepfreese 

De interface van de router benader je door in je browser 192.168.1.1 te typen, log in met admin en het Login Password dat achter de router staat en vervolgens kan je via het menu bovenstaande instellingen aanpassen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen