Skip to main content
Beantwoord

nadat stroom even eraf is geweest geen internet meer zyxel t-56

  • 14 June 2024
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Afgelopen woensdag is er een slimme meter voor mijn stadverwarming geplaatst, er moest daarvoor een extra stroompunt aangelegd worden in de meterkast (waar ook mijn modem hangt) Nou is dus even de stroom eraf geweest. Nu start mijn modem zyxel t-56 niet meer op, ik heb geen internet/wifi meer. Op het modem branden de eerste 3 lampjes groen, het aan/uit lampje, het lampje daarnaast (weet niet van wat dat is) en het wereldbolletje. Al contact gehad met de klantenservice maar die zetten het door naar de technische dienst. ik zal daar pas volgende week misschien hulp mee krijgen. Volgens de klantenservice was het netwerk overbelast?  ik dacht, ik plaats het ook hier op het forum, misschien weet iemand nog een oplossing?

gr. Cindy 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cindy80 

Als de eerste 3 lampjes op de Zyxel-T56 groen branden dan moet het internet werken, branden de 2,4 en 5 GHz WiFi lampjes? Helpt het om de mediaconverter voor even van het stroom te halen?

Hoi, nee de 2,4 en de 5 Ghz lampjes branden niet. De mediaconverter van het stroom halen heb ik niet gedaan, zal ik nog eens proberen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Cindy80 

Dmv de WiFi knop aan de zijkant van de Zyxel-T56 kort in te drukken schakel je WiFi weer in.

Alles werkt weer! Dank je wel voor de tip!

Reageer