Afgelopen maandag overgestapt naar Odido. 2 wifi punten aangesloten. Helaas bleek mijn videodeurbel niet te werken op het nieuwe netwerk dus Odido heeft een splitsing gemaakt in mijn netwerk naar 2G en 5G. Deurbel daarna goed gekoppeld en wifi punten werkten ook nog.
Ondertussen problemen met koppelen van mijn Toon (Eneco). Die gaf de tip om de wifi punten even uit het stop contact te halen want blijkbaar kan Toon anders niet connecten (probleem overigens nog steeds niet opgelost na die actie dus als iemand daar nog een tip voor heeft...). Maar sinds ik de wifipunten uit het stopcontact heb gehaald maken ze geen verbinding meer (ipv 3 groene lampjes heb ik nu 1 oranje lampje).
Blijkbaar pakt die de wifi punten niet meer door de splitsing van 2G en 5G, maar voordat ik de stekker uit de wifi versterkers haalde werkte het de afgelopen dagen wel gewoon? Gebeld met Odido en tip was om de wifi versterker even een uur aan een netwerk kabel te leggen. Soms pakt die dan de verbinding weer op. Maar helaas geen resultaat. Hoe kan ik nu het beste de verbinding weer tot stand brengen? Ik zie het ook niet zitten om de splitsing van 2G en 5G op te heffen omdat mijn videodeurbel dan waarschijnlijk geen connectie meer heeft.
Iemand tips welke manieren ik nog kan proberen? Alvast bedankt!