Skip to main content

Na vervangen nieuwe modem valt wifi steeds weg.

Na 20 sec doet deze het weer.  Dit gebeurd regelmatig.  Er word aangegeven dat proxy instellingen niet automatisch gedetecteerd worden..  Iemand tips? 

Volgens odido werkt de modem verder goed.   

 

Ik heb verder weinig verstand om het dieper uit te zoeken.

Bij oude modem had ik nergens last van.…

 

Hoi @Hermankok, goed dat je dit aangeeft! Ervaar je dit nog steeds na een powerflip van het modem? Mocht dit het niet verhelpen, ben ik benieuwd of je dit op alle apparaten ervaart. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Hallo

Hoi @Hermankok, goed dat je dit aangeeft! Ervaar je dit nog steeds na een powerflip van het modem? Mocht dit het niet verhelpen, ben ik benieuwd of je dit op alle apparaten ervaart. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hallo

 

Helaas heb ik dit probleem nog steeds.

Alles doet het zonder storing alleen met internet heb ik het 

 

Mvgr Herman Kok


Hallo @Hermankok 

Met het vorige modem had je hier geen last van?

Als je alle bekabelde apparaten verwijdert, valt de WiFi dan nog steeds weg?

Heb je bekabeld geen problemen? Het lampje op het modem zie je niet rood branden als internet wegvalt?


Hallo @Hermankok 

Met het vorige modem had je hier geen last van?

Als je alle bekabelde apparaten verwijdert, valt de WiFi dan nog steeds weg?

Heb je bekabeld geen problemen? Het lampje op het modem zie je niet rood branden als internet wegvalt?

Hallo.

Ik had er met de vorige modem geen last van. Die deed het prima. 

Alles doet het verder goed. Het lampje brand niet rood bij wegvallen. 

Mvgr 


@Hermankok 

Merk je verbetering als je alle bekabelde apparaten even verwijderd?

Anders kan je altijd nog een fabrieksreset proberen door het resetknopje achter het modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.


@Hermankok

Merk je verbetering als je alle bekabelde apparaten even verwijderd?

Anders kan je altijd nog een fabrieksreset proberen door het resetknopje achter het modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Ik merk geen verbetering als ik bekabelde apparaten verwijderd helaas.

Ik ga later vanavond de fabrieksreset doen. Ben nu niet thuis namelijk. 

U hoort van mij. 
Hartelijk dank voor de tip! 

 

Mvgr


@Hermankok

Merk je verbetering als je alle bekabelde apparaten even verwijderd?

Anders kan je altijd nog een fabrieksreset proberen door het resetknopje achter het modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Ik merk geen verbetering als ik bekabelde apparaten verwijderd helaas.

Ik ga later vanavond de fabrieksreset doen. Ben nu niet thuis namelijk. 

U hoort van mij. 
Hartelijk dank voor de tip! 

 

Mvgr

@Hermankok

Merk je verbetering als je alle bekabelde apparaten even verwijderd?

Anders kan je altijd nog een fabrieksreset proberen door het resetknopje achter het modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Hallo.

Ik heb een fabrieksreset gedaan en heb nog steeds hetzelfde probleem helaas.

Mvgr Herman Kok


@Hermankok 

Wellicht is het een probleem met de modem en is een vervanging mogelijk de oplossing.


@Hermankok

Wellicht is het een probleem met de modem en is een vervanging mogelijk de oplossing.

Dank voor uw reactie!

De modem is net nieuw. En volgens ODIDO werkt deze goed.

Ik ga het nog wel een keer aankaarten.

Hartelijk dank

Mvgr Herman Kok 


Reageer