Skip to main content

Heb Bose Portable Home Speaker, maar krijg niet de muziek van TuneIn afgespeeld. Krijg dan een foutmelding C6-4501 of zo iets dergelijks. Ook de muziek van mijn lifestyle in de woonkamer van Bose valt weg. Volgens Bose werkt mijn apparatuur niet door de MESH systemen (TP Link Deco) die in huis aanwezig zijn. Odido zou sommige internet instellingen moeten aanpassen. Odido zegt niets te kunnen doen. Via de internet Browser 192.168.1.1. heb ik alleen WPS uit kunnen zetten. Meer mogelijkheden zijn er niet. Wie heeft dit ook (gehad). Valt er wat aan de doen? Zat vroeger bij Ziggo. Nergens last van.

@Hans1964G Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat de speakers weer kunnen verbinden! 

Ik ben meteen de instellingen van het modem ingedoken en heb WPA2-PSK ingeschakeld en Wifi 6 uitgezet. Echter krijg ik de melding dat de instellingen niet opgeslagen blijven staan. Is alles goed aangesloten?


@Hans1964G Het is gelukt! De instellingen zijn aangepast naar WPA2PSK en Wifi 6 staat nu uit. Daarnaast stond het wifi uitzend signaal op 20%, dit is nu ook aangepast naar 100%. Laat je mij weten of het is gelukt?


Bedankt Teresa,

Vreemd dat jij dit nu wel kan terwijl ik het hele verhaal bij Odido heb neergelegd.

Ik moet het testen. Vooral met mijn mobiele speaker, die moet ik uit zetten en aanzetten na een dag om echt te zien of het probleem verholpen is. Kom er dus binnenkort op terug. 


Hoi @Hans1964G, helemaal goed, we horen het graag! Groetjes, Ishana


Hi Ishana,

 

Helaas is het probleem nog steeds aanwezig. 


Hey @Hans1964G, ik heb dit gevonden op het internet, wellicht lukt het met deze troubleshoot: https://www.bose.nl/nl_nl/support/articles/HC2558/productCodes/soundtouch_20_ii/article.html.search.html.search.html


Dag Tommie,

 

Bedankt voor het artikel, maar dit is allemaal al geprobeerd. Hij doet het dan en als ik hem uitzet en de volgende dag weer aanzet en een zender van TuneIn wil afspelen, dan geeft ie een foutmelding met foutcode C7-SC4501. Ik moet de portable speaker dan weer naar fabrieksinstellingen zetten. De app van mijn telefoon halen en de speaker er eerst uit de app halen. Na herstel speaker, de app weer installeren, speaker weer installeren en meestal lukt het dan weer. Totdat ik de speaker weer uit zet. Bij Ziggo had ik dit niet.


Zou je eens contact willen opnemen met de fabrikant @Hans1964G? Ik denk namelijk niet dat het aan ons netwerk ligt. 


Reageer