Skip to main content

modem werkt niet meer


Sinds gisterochtend geen signaal meer uit de modem . 2e en 3e lampje blijven uit . 3 maal met t mobile gebeld en zeggen dat ik een sms zal krijgen om een monteur langs te laten komen . Niet dus !! Heb t mobile opgezegd per 13 april en krijg nu echt het idee dat dit een vorm van pesten is. Het kan tot 7 dagen duren vertelde de laatste mevrouw gisteravond. Hoe bedoel je 7 dagen zonder internet, tv en telefoon. Schaam je T mobile 

Uitgelichte reactie

21 maart 2023

Hi @djdrosten, ik had graag een andere ervaring gelezen. Het kan soms wat langer duren voordat er een monteur langs kan komen, ik zie inderdaad dat de collega het goed heeft doorgevoerd in ons systeem. Het is nu afwachten tot je bericht ontvangt om een afspraak in te plannen met een monteur. Omdat je de overstap al hebt aangevraagd kan ik niet veel meer doen in mijn systeem. Ook ik zal nu de monteur moeten afwachten. Kan je mij op de hoogte houden van dit proces?  

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21525 reacties
  • 21 maart 2023

Hallo @djdrosten 

Gaat dit om een glasvezel of DSL aansluiting? Indien glasvezel kan je de mediaçonverter eens voor even van het stroom halen en de internetkabel tussen mediaconverter en ONT vervangen?

Mocht het om DSL gaan dan lijkt er geen signaal aanwezig te zijn.

Zie ook dit topic want er zijn een aantal storingen in de regio's Hoogezand, Sappemeer en Veenendaal.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 21 maart 2023

Hi @djdrosten, ik had graag een andere ervaring gelezen. Het kan soms wat langer duren voordat er een monteur langs kan komen, ik zie inderdaad dat de collega het goed heeft doorgevoerd in ons systeem. Het is nu afwachten tot je bericht ontvangt om een afspraak in te plannen met een monteur. Omdat je de overstap al hebt aangevraagd kan ik niet veel meer doen in mijn systeem. Ook ik zal nu de monteur moeten afwachten. Kan je mij op de hoogte houden van dit proces?  


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 maart 2023

Het gaat er om dat ik een sms zou krijgen en geen 7 dagen kan wachten tot ik een monteur zie.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 maart 2023
Waqqas schreef:

Hallo @djdrosten 

Gaat dit om een glasvezel of DSL aansluiting? Indien glasvezel kan je de mediaçonverter eens voor even van het stroom halen en de internetkabel tussen mediaconverter en ONT vervangen?

Mocht het om DSL gaan dan lijkt er geen signaal aanwezig te zijn.

Zie ook dit topic want er zijn een aantal storingen in de regio's Hoogezand, Sappemeer en Veenendaal.

het gaat om DSL en er is inderdaad geen signaal

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 21 maart 2023

@djdrosten de zeven dagen wachttijd is onze standaard verwerkingstijd. Dit is een indicatie, en wordt meestal eerder gerealiseerd! Is er in de tussentijd nog iets waar ik je mee kan helpen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 maart 2023

Bij thuis komst deed de modem het weer alles weer opnieuw ingesteld maar geen bericht van t mobile wat er nu aan de hand was. Kwam er per toeval achter omdat mijn deurbel weer afging.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen