Skip to main content
Beantwoord

modem vervangen

ik heb een draytec modem van het eerste uur die al sinds ik bij odido zit (± 5 jaar) op zolder heb  liggen in een doos 

nu krijg ik al een poosje een mail dat ik een nieuwe kan krijgen,want die oude is te oud.

nu gebruik ik dus vanaf het begin een eigen router met volle tevredenheid.

nu heb ik weer zo mail gehad en erop geklikt ….zie ik tot mijn schrik dat hij besteld is en dat er een monteur binnenkort langs komt

eigenlijk wil ik dat niet… een nieuwe ,want de eigen router werkt lekker en snel.

wat is wijsheid … bellen om te anuleren of zeggen jullie ,die nieuwe is een erg goede router?

groet

henk

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Mr.Tops 

Het is verstandig om de router te nemen en ook de monteur te laten komen.

De nieuwe router heeft WiFi 6 en WPA3 beveiliging, een prima backup router.

Mocht je in de toekomst ooit problemen hebben met je verbinding dan zullen ze je vragen de Odido router aan te sluiten, ze hoeven je dan niet meer als eerst een nieuwe router te sturen omdat de Draytek End of Life is.

De monteur sluit alles even kort aan en schakel daarna weer naar je eigen setup.

Odido blij en jij hoort hier ook niks meer van 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

koopmaro
  • is een Master Poster
  • 99 reacties
  • 20 maart 2025

Zelfde probleem hier.

Ik maak vooralsnog de afspraak niet om dit nieuwe modem te laten installeren.

Heb het niet nodig. 

Ik had het gevraagd en het nieuwe modem zou opgestuurd worden, geen monteur nodig.

Na klikken op de link in dat mailtje wel opeens een monteur en de hele installatie procedure.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 maart 2025

denk dat ik anders maar geen afspraak ga maken met de monteur als ik die mail krijg

heb een aantal weken al telefonisch contact gehad dat ik geen modem wilde

maar blijf die mails krijgen

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hallo ​@Mr.Tops 

Het is verstandig om de router te nemen en ook de monteur te laten komen.

De nieuwe router heeft WiFi 6 en WPA3 beveiliging, een prima backup router.

Mocht je in de toekomst ooit problemen hebben met je verbinding dan zullen ze je vragen de Odido router aan te sluiten, ze hoeven je dan niet meer als eerst een nieuwe router te sturen omdat de Draytek End of Life is.

De monteur sluit alles even kort aan en schakel daarna weer naar je eigen setup.

Odido blij en jij hoort hier ook niks meer van 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen