De afgelopen weken valt mijn wifi verbinding bijna dagelijks weg, alle camera gaan dan offline en ik kan de lampen ook niet aan of uit doen, eergisteren heb ik een andere tv gekocht en bij het installeren haperde alles, ik dacht dat het aan de tv lag, vandaag is er een monteur bijgekomen en die vertelde me dat de modem veroudert en te langzaam is voor de tv, hij had toevallig een nieuwer model modem bij, deze aangesloten en wat denk je alles werkte zoals het hoort, oude modem er weer tussen gezet en alles word weer traag
De moderators kunnen dan sneller helpen.
Welk modem heb je?
Ik heb de zyxel t50 modem.
Als het goed is heb ik mijn gegevens in mijn profiel gezet
Hallo
Je kan de Zyxel ook eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, misschien zorgt het voor verbetering.
Hallo
Je kan de Zyxel ook eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, misschien zorgt het voor verbetering.
Dat heb ik de afgelopen weken al een keer of 7 gedaan, heeft geen effect gehad
Hi
Hi
Hij heeft de modem weer meegenomen omdat die voor een andere klant was
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.