Skip to main content

De afgelopen weken valt mijn wifi verbinding bijna dagelijks weg, alle camera gaan dan offline en ik kan de lampen ook niet aan of uit doen, eergisteren heb ik een andere tv gekocht en bij het installeren haperde alles, ik dacht dat het aan de tv lag, vandaag is er een monteur bijgekomen en die vertelde me dat de modem veroudert en te langzaam is voor de tv, hij had toevallig een nieuwer model modem bij, deze aangesloten en wat denk je alles werkte zoals het hoort, oude modem er weer tussen gezet en alles word weer traag

@terrortact Vul al je gegevens in je profiel in (zie mijn onderschrift) 
De moderators kunnen dan sneller helpen.

Welk modem heb je?

 


Ik heb de zyxel t50 modem.

 

Als het goed is heb ik mijn gegevens in mijn profiel gezet


Hallo @terrortact 

Je kan de Zyxel ook eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, misschien zorgt het voor verbetering.


Hallo @terrortact 

Je kan de Zyxel ook eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, misschien zorgt het voor verbetering.

Dat heb ik de afgelopen weken al een keer of 7 gedaan, heeft geen effect gehad


Hi @terrortact, het Zyxel T-50 modem is inderdaad al ietwat verouderd. Heeft de monteur overigens het nieuwe modem uit eigen voorraad bij jou achtergelaten of heeft hij deze weer meegenomen? Ik kan dit niet opmaken uit zijn log. Mocht hij het niet hebben achtergelaten, laat het mij dan weten, dan stuur ik je alsnog een nieuwer modem toe! 😊


Hi @terrortact, het Zyxel T-50 modem is inderdaad al ietwat verouderd. Heeft de monteur overigens het nieuwe modem uit eigen voorraad bij jou achtergelaten of heeft hij deze weer meegenomen? Ik kan dit niet opmaken uit zijn log. Mocht hij het niet hebben achtergelaten, laat het mij dan weten, dan stuur ik je alsnog een nieuwer modem toe! 😊

Hij heeft de modem weer meegenomen omdat die voor een andere klant was


@terrortact Check, helemaal duidelijk zo! Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Je ontvangt hier zo ook nog een bevestiging van per e-mail en dan komt het modem zo snel mogelijk je kant op! 


Reageer