Skip to main content

Modem ruilen ivm slechte wifi

• 18 februari 2025
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Beste Odido

.Ik heb al jarenlang een T 50 modem van Zyxel en zie dat ik nog niet eens de helft van de snelheid haal. Waar ik voorbetaal. Wifi bereik is niet best, streamen gaat ook traag.Ik heb al alles geprobeerd met reseten en opstarten. Zou u mijn huidige modem T50 om willen ruilen voor een nieuwer model modem (T56 modem bijvoorbeeld ) wifi 6 genoemd lees ik hier met betere ontvangst/snelheid en stabieler internet?

Ik hoor het graag

Mvg Paul van Velzen

Uitgelichte reactie

18 februari 2025

Hallo ​@paulvvelzen 

Haal je bekabeld wel de juiste snelheid?

Sluit een een laptop aan rechtstreeks op de router met minimaal een CAT5E internetkabel, doe een speedtest met de Ookla speedtest app en deel het resultaat hier.

3 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@paulvvelzen 

als jij denkt dat je aleen bent met dit stomme t50 problemen je bent niet aleen

er was altijd onstabilitijd probleemen met de t50, maar nu heb ikke een t54 en een eigen modem het is een sunshine nu voor mij !

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21954 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@paulvvelzen 

Haal je bekabeld wel de juiste snelheid?

Sluit een een laptop aan rechtstreeks op de router met minimaal een CAT5E internetkabel, doe een speedtest met de Ookla speedtest app en deel het resultaat hier.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@paulvvelzen ,

Vul zoals in mijn onderschrift staat, al de gegevens in bij je profiel. Dit jan alleen jij of een moderator zien. 

Een moderator pakt dit vanzelf op. Zij zullen dan waarschijnlijk een nieuwer model opsturen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen