Skip to main content

Hi,

Ik wilde de instellingen van mijn router controleren en zag o.a. dat 5G netwerk uit stond. Ik kan me niet herinneren dat ik dit voor mijn ‘normale’ Wifi had gedaan (alleen gasten).

Echter na enkele minuten/seconden hangt de router en gaat in een volledige reboot. Nu blijkt het dat het eigenlijk al gebeurt na een login en dan doorklikken naar een van de menu opties.

Ik lees dat er andere mensen ook zijn met problemen van de laatste firmware.

Ik heb versie V5.17(ABZC.0)T54C_b28

Het is een DX5401-B1 router (achter glasvezel)

Ik heb al ruim een jaar glasvezel en in het verleden geen problemen gehad met de instellingen van de router. De web-interface van de router werkt niet zo vloeiend als voorheen.

Een complete herstart (stekker eruit) mocht niet baten.

Ook merken we de laatste tijd veel verstoringen van de internet-verbinding: tv streams (Netflix, Videoland, NLZiet) valt soms weg en de VPN connectie naar mijn werk valt soms kort uit. Dat is soms best irritant. Al deze verbindingen zijn via de kabel verbonden met de router.

Hallo ​@Martijn775347583753 

Er zit een bug in de nieuwe firmware van de T54 waardoor de router spontaan herstart, dit is bekend bij Odido en er wordt gekeken naar een oplossing.

Een moderator kan de firmware voor je downgraden of misschien heb je zelf een andere router?

Reageer