Skip to main content

Goedemorgen

Al twee dagen geen tv. 

Ik moet opnieuw inloggen op mijn modem maar die geeft aan dat ik een verkeerd wachtwoord in voert.

Ik heb mijn wifi wachtwoord ingevoerd. Ook het wachtwoord wat op het modem staat, maar hij blijft aangeven verkeerd wachtwoord.

Wat doe ik fout?

Hallo @A.C 

Ben je het wachtwoord misschien vergeten nadat je hem gewijzigd hebt?

Voorzie de router eens van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld en probeer het dan eens opnieuw.


Goedemorgen

Al twee dagen geen tv. 

Ik moet opnieuw inloggen op mijn modem maar die geeft aan dat ik een verkeerd wachtwoord in voert.

Ik heb mijn wifi wachtwoord ingevoerd. Ook het wachtwoord wat op het modem staat, maar hij blijft aangeven verkeerd wachtwoord.

Wat doe ik fout?

Goedemorgen.

 

Zo te lezen hebt u meerdere problemen.

 

Geen TV sedert 2 dagen. Is ie wel verbonden met  ‘t netwerk?

U moet opnieuw inloggen in het modem wat niet lukt. CAPS LOCK misschien aangezet?

U typt telekens het “verkeerde” wachtwoord? Zou u daarvan een screenshot willen posten hier?

Het is duidelijk dat ‘t wachtwoord van u modem veranderd is. Zou u de Zyxel willen resetten, en daarna inloggen met wachtwoord wat onderop het modem staat?


Reageer