Skip to main content

Mobiel TV performance degradatie

  • 12 November 2023
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

  • is een King Poster
  • 26 reacties

Sinds overgang t-m naar odido:

  1. Elke dag 2 tot 3 x verlies streepbeeld op rtlz.
  2. Heel vaak 3 stippen en stilstaand beeld bij tv programma’s met muziek, zoals podium klassiek, maar ook ‘s nachts.
  3. Meerdere keren per dag verlies van lokale wifi ssd en terugval naar oorspronkelijke ssd.

Kortom glasvezelgebruik is instabiel of er is beknibbeld op odido servercapaciteit. Wat doen jullie hieraan zonder een sneller abonnement te laten afnemen? Ik vind niet dat wij klanten moeten opdraaien voor jullie systeemkinderziektes en of bezuinigingen.

Uitgelichte reactie

13 november 2023

Hi @rahrah, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je mij iets meer duidelijkheid willen geven? Gaat het om je TV Box, de TV app of mobiele app? Ik los het graag voor je op!

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 13 november 2023
Uitgelichte reactie

Hi @rahrah, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je mij iets meer duidelijkheid willen geven? Gaat het om je TV Box, de TV app of mobiele app? Ik los het graag voor je op!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 13 november 2023

Meeste storing bij gebruik van mobiele tv app, voorheen tv anywhere, op vooral fullscreen ipad. Maar ook bij gewone Entone tv wazig beeld of alleen strepen.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 1947 reacties
  • 14 november 2023

Hoi @rahrah, bedankt voor de informatie! 😊 Ik heb meteen een aantal metingen gedaan en hier zie ik geen bijzonderheden in terug. Ik wil je daarom vragen om je TV Box een reset naar de fabrieksinstellingen te geven. De instructies vind je hier terug: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? | Odido community.  Wat betreft Odido Online TV ben ik benieuwd of je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt. Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 14 november 2023

Natuurlijk, dat alles gedaan. Niet blij met het gedoe om de zenders weer in mijn volgorde en de instellingen terug te zetten.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen