Sinds kort ben ik verhuisd naar een nieuw appartement. Ik heb gekozen voor T-Mobile omdat ik in mijn vorige woning hier zeer tevreden mee was. Na een week in mijn appartement ben ik er achter gekomen dat de verbinden hier ontzettend slecht is… Als ik een speedtest uitvoer boven de modem haal ik een snelheid van rond de 700mb (perfect), maar loop ik 7 meter verder naar mijn kantoor… geloof het of niet, haal ik een snelheid van 4mb… Uren aan de lijn gehangen met de klantenservice, verschillende kanalen geprobeerd, echt van alles gedaan maar het werd niet beter.
Er is mij toen een wifi punt aangeraden. Wifi punt opgestuurd gekregen en geprobeerd aan te sluiten. Alle stappen via de website uitgevoerd maar bij stap 2 krijgt het wifi punt geen verbinding. Het middelste lampje gaat niet branden… Weer gebeld met de klantenservice, samen alle stappen nog een keer uitgevoerd maar het wifi punt krijgt gewoon geen verbinding, het middelste lampje gaat niet branden.
Mijn ouders hebben thuis ook T-Mobile en hadden nog een wifi punt liggen die ik even kon testen of die wel werkte. Ik weer aan de lijn met de klantenservice om de stappen na te lopen, maar zonder succes. Wifi punt krijgt weer geen verbinding en het middelste lampje gaat weer niet branden…
Lang verhaal kort, ik heb 2 wifi punten die het alle 2 niet doen…Help…