Skip to main content

Ik heb op 16 augustus een verzoek gedaan om een defect wifi punt te vervangen. Het is nu meer dan een week later en ihij is nog steeds niet geleverd. Graag wil ik dat dit snel opgelost wordt.

Hallo @atje1 

Mocht dit nog niet in gang zijn gezet dan kan je dit zelf ook regelen via je Odido account, opzeggen, retourneren en een nieuwe aanvragen.


De actie staat al sinds 16 augustus in behandeling bij Odido. Ik zie ook al enkele dagen een pakket in mijn DHL staan als aangemeld. Echter zit er geen voortgang in de verzending. 


Hoi @atje1, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er iets misgegaan is in het systeem. Dit wil ik graag voor je in orde maken! Zou je het MAC adres of serienummer van je defecte wifipunt in een privébericht met me willen delen? Dan zal ik dit meteen vervangen! Groetjes, Ishana


Ik heb u een prive bericht met de gevraagde gegevens gestuurd. Ik begrijp niet waarom ik een bevestiging van opzegging van apparatuur van jullie hebt ontvangen. Ik ga ervan uit dat dit een vergissing is die jullie gaan herstellen.


Hoi @atje1, heel erg bedankt! Ik moest je oude wifipunt opnieuw verwijderen uit je abonnement, voordat ik een nieuw wifipunt kon versturen. Dit is nu in orde gemaakt! Het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Groetjes, Ishana


Er is nog steeds geen nieuw wifi punt verstuurd! Graag ontvang ik vandaag van jullie een track en trace.


Ik heb de T&T code via een privébericht verstuurd @atje1. Het lijkt erop dat hij nog niet verzonden is. 


Ik begin dit heel vervelend te vinden. Ik heb de storing al 11 dagen gelden gemeld.


Het pakket is gisteravond verzonden @atje1, het kan een dag of 2 duren voordat je T&T code zal werken. 


Reageer