Ik heb op 16 augustus een verzoek gedaan om een defect wifi punt te vervangen. Het is nu meer dan een week later en ihij is nog steeds niet geleverd. Graag wil ik dat dit snel opgelost wordt.
Hallo
Mocht dit nog niet in gang zijn gezet dan kan je dit zelf ook regelen via je Odido account, opzeggen, retourneren en een nieuwe aanvragen.
De actie staat al sinds 16 augustus in behandeling bij Odido. Ik zie ook al enkele dagen een pakket in mijn DHL staan als aangemeld. Echter zit er geen voortgang in de verzending.
Hoi
Ik heb u een prive bericht met de gevraagde gegevens gestuurd. Ik begrijp niet waarom ik een bevestiging van opzegging van apparatuur van jullie hebt ontvangen. Ik ga ervan uit dat dit een vergissing is die jullie gaan herstellen.
Hoi
Er is nog steeds geen nieuw wifi punt verstuurd! Graag ontvang ik vandaag van jullie een track en trace.
Ik heb de T&T code via een privébericht verstuurd
Ik begin dit heel vervelend te vinden. Ik heb de storing al 11 dagen gelden gemeld.
Het pakket is gisteravond verzonden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.