Skip to main content
Beantwoord

Leverng wifi punt

  • 24 augustus 2024
  • 9 reacties
  • 82 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik heb op 16 augustus een verzoek gedaan om een defect wifi punt te vervangen. Het is nu meer dan een week later en ihij is nog steeds niet geleverd. Graag wil ik dat dit snel opgelost wordt.

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @atje1, heel erg bedankt! Ik moest je oude wifipunt opnieuw verwijderen uit je abonnement, voordat ik een nieuw wifipunt kon versturen. Dit is nu in orde gemaakt! Het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21737 reacties
  • 24 augustus 2024

Hallo @atje1 

Mocht dit nog niet in gang zijn gezet dan kan je dit zelf ook regelen via je Odido account, opzeggen, retourneren en een nieuwe aanvragen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 augustus 2024

De actie staat al sinds 16 augustus in behandeling bij Odido. Ik zie ook al enkele dagen een pakket in mijn DHL staan als aangemeld. Echter zit er geen voortgang in de verzending. 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 24 augustus 2024

Hoi @atje1, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er iets misgegaan is in het systeem. Dit wil ik graag voor je in orde maken! Zou je het MAC adres of serienummer van je defecte wifipunt in een privébericht met me willen delen? Dan zal ik dit meteen vervangen! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 augustus 2024

Ik heb u een prive bericht met de gevraagde gegevens gestuurd. Ik begrijp niet waarom ik een bevestiging van opzegging van apparatuur van jullie hebt ontvangen. Ik ga ervan uit dat dit een vergissing is die jullie gaan herstellen.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • Antwoord
  • 25 augustus 2024

Hoi @atje1, heel erg bedankt! Ik moest je oude wifipunt opnieuw verwijderen uit je abonnement, voordat ik een nieuw wifipunt kon versturen. Dit is nu in orde gemaakt! Het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 augustus 2024

Er is nog steeds geen nieuw wifi punt verstuurd! Graag ontvang ik vandaag van jullie een track en trace.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14816 reacties
  • 27 augustus 2024

Ik heb de T&T code via een privébericht verstuurd @atje1. Het lijkt erop dat hij nog niet verzonden is. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 augustus 2024

Ik begin dit heel vervelend te vinden. Ik heb de storing al 11 dagen gelden gemeld.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14816 reacties
  • 27 augustus 2024

Het pakket is gisteravond verzonden @atje1, het kan een dag of 2 duren voordat je T&T code zal werken. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen